VW Golf V R32 2006r. 270ps DSG Ogarniecie elektroniki i kabelkologii po poprzednim właścicielu, wymiana sondy lambda pierwszego rzedu, usuniecie programowe 2 sond lambda drugiego rzedu, usuniecie limitera predkosci do 250km/h (v-max 270km/h sprawdzone na Niemieckiej autostradzie) sprawdzenie oprogramowania sterownika skrzyni DSG (procedura Launch Control) Lokalizacja oraz usuniecie usterki spadku ladowania akumulatora. Sterownik ME 7.1.1 odczyt via OBD programowanie via Bootmode. Wymiana kompletnego rozrządu, czyszczenie wnętrzności silnika, wymiana oleju w skrzyni DSG, wymiana osłon przegubów, kompletny serwis olejowy, itd. Cel -> odzyskanie seryjnej mocy oraz przygotowanie samochodu pod TURBO :)
Napisano: 13 Sep 2014, przez Gromo
VW TRANSPORTER T5 FL 2.0TDI 2011r. CHIPTUNING + EGR OFF + DPF OFF Samochód Klienta to wół roboczy marki VW T5FL (T6) z 2011r. Auto pracuje na sterowniku Bosch Tricore EDC17CP20 tak więc programowanie odbywa się poza samochodem. Niestety fabryczna moc 84ps, pozwalała jedynie na sprawne poruszanie się samochodem bez ładunku, ponieważ po jego załadowaniu brakowało mocy i przyśpieszenie do prędkości "autostradowych" trwało wieki. Silnik 2.0TDI CR o oznaczeniu CAAA i mocy 84PS został zremapowany na 139ps, samochód ma potencjał na większy przyrost mocy jednak blokuje go sprzęgło oraz dwumas. Ciekawostką jest że silniki 2.0TDI CR w VW T5FL o wszystkich mocach posiadają ten sam osprzęt silnika, ogranicza je elektronika. Usunięto również programowo filtr DPF (właściciel wcześniej sam usunął go mechanicznie) oraz usunięto sterowanie zaworem EGR, sam zawór pozostał fizycznie ponieważ w pozycji zablokowanej nie ma potrzeby jego zaślepiania.
Napisano: 08 Jul 2014, przez Gromo

<< Poprzednia 1 2 3 4 Następna >>

Powered by CuteNews

 

dpfservice.pl • gromoservice.pl • All MAX - wszystkie prawa zastrzeżone 2015 r.